Covid-19 Update - 25/10/2020
Gelet op de bijkomende maatregelen die werden afgekondigd door de Federale en Brusselse regeringen, zijn ook wij genoodzaakt bijkomende maatregelen te nemen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
Onze kantoren zullen dan ook niet toegankelijk zijn, noch voor de afgevaardigden, noch voor het publiek tijdens de periode van 26.10.2020 tot en met 19.11.2020 (voorlopige en tijdelijke maatregel).
Wij blijven echter telefonisch en per mail bereikbaar op volgende nummers/ mailadressen:
- Voor het kantoor Brussel: 02/512.79.78
vragen voor de juridische dienst via mail op [email protected]
de ledendienst/financiële dienst kan u bereiken op [email protected]
- Voor het kantoor Halle: 02/356.38.16 of via mail op [email protected]
- Voor het kantoor Vilvoorde: 02/251.78.51 of via mail op [email protected]
- Voor het kantoor Liedekerke: 053/66.19.75 of via mail op [email protected]
- Voor het kantoor Leuven: 016/22.21.83 of per mail via [email protected]
- Voor het kantoor Diest: 013/33.68.74 of per mail via [email protected]
- Voor het kantoor Aarschot: 016/56.49.88 of per mail via [email protected]
- Voor het kantoor Tienen 016/81.13.84 of per mail via [email protected]
Voor de betaling van premies of indien u andere documenten aan ons moet bezorgen, vragen wij u om deze in één van onze brievenbussen te deponeren of ze ons per post te bezorgen. Onze brievenbussen worden minstens 2 keer per dag geledigd.
Meer dan ooit, SAMEN STERK!
Uw voorzitter,
Bert ENGELAAR